INFORMATIE OVER

Verzenden

Tijdens drukke periodes kan het voorkomen dat de verwerking en bezorging van je pakketje bij de bezorgdienst langer kan duren dan je van ons gewend bent. Wij willen benadrukken dat wij ons uiterste best doen om jouw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Tijdens deze periodes zijn wij afhankelijk van de bezorgdienst en de actuele omstandigheden. Houd er rekening mee dat er mogelijk een vertraging van 1 tot 2 dagen kan optreden. Voor de meest actuele informatie over de bezorgstatus van je pakket, raden we je aan om de track & trace code in de gaten te houden.

Bekijk hier de meest gestelde vragen over verzenden:

De levering

Wat zijn de verzendkosten?

Wil je een bestelling plaatsen met een waarde onder de €50, dan betaal je €3,95 verzendkosten. Heeft je bestelling een waarde van boven de €50, dan nemen wij deze voor onze rekening!

Wat is de levertijd?

De levertijd vind je onderaan deze pagina onder de kop 'bezorgmomenten'

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je ontvangt per mail een bevestiging over de zending. In deze mail staat de Track & Trace code. Dit betreft een link van PostNL waarmee je de zending kan volgen.

Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?

Je kan kiezen uit de volgende bezorgopties:

  • Standaard zending (op werkdagen voor 22.00 uur besteld, morgen in huis). Je kunt hierbij ook een PostNL-punt selecteren.
  • Gewenste leverdatum (tot 10 werkdagen na de bestelling, elke dag is selecteerbaar)
Er mist een artikel bij mijn bestelling, wat moet ik doen?

Wat vervelend dat je een artikel mist bij jouw bestelling. Je mag ons een e-mail sturen onder vermelding van jouw ordernummer en aangeven welk artikel je mist bij de bestelling. Telefonisch contact opnemen is ook mogelijk. Dit dien je zo snel mogelijk te doen na ontvangst van je bestelling.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Je mag het verkeerd ontvangen artikel aan ons retourneren en onze klantenservice op de hoogte stellen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Is het mogelijk om te leveren in het buitenland?

Ja, dat is mogelijk. Wij leveren via onze website www.brandfield.com aan het buitenland. Tevens levert onze website www.brandfield.be in België en www.brandfield.de aan Duitsland.

Kan ik de bezorgtijd wijzigen?

Dit is pas mogelijk als de eerste bezorgpoging is geweest. Je kunt een wijziging via de link van je Track & Trace doorgeven.

Ik heb een verkeerde productverpakking ontvangen, wat moet ik doen?

Je mag ons een e-mail sturen met een foto van de verpakking en het bestelnummer. Wij zoeken dit graag voor je uit en komen dan met een oplossing bij je terug.


Track & Trace

Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace code?

Je ontvangt de Track & Trace code zodra jouw pakket is verwerkt. Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 22:00 uur bestelt, ontvang je voor 23:00 uur een e-mail met je track & trace code. Indien je vanuit België een bestelling voor 22:00 uur op een werkdag bestelt, ontvang je je track & trace code voor 23:00 uur.

Mijn Track & Trace geeft geen status aan, klopt dit?

Het is goed om te weten dat wanneer jouw Track & Trace gegenereerd is jouw pakket nog niet in handen van PostNL is. Om die reden is je bezorgtijd niet direct bekend, vandaar dat je het beste de volgende ochtend je status nogmaals kunt bekijken. Indien de status uit blijft, is jouw pakket nog niet aan een rit toegewezen. Je kan het beste dit even afwachten. Indien het langer duurt dan 2 dagen, mag je contact met ons opnemen, zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.

De status van mijn Track & Trace is ''zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces''. Wat betekent dit?

Dit betekent dat jouw pakket tussen ons logistiek centrum en het depot van PostNL is. De eerste scan wordt namelijk gegeven in het depot. Je kan dit rustig afwachten, want meestal op de volgende leverdag is er een levertijd bekend.

De status van mijn Track & Trace is ''sorteercentrum''. Wat betekent dit?

Dit betekent dat het pakket is aangekomen in het sorteercentrum van PostNL. PostNL voert vervolgens nog een scan uit, zodat je een bezorgtijd ontvangt op de Track & Trace link


Je pakketje

Mijn pakket is volgens PostNL geleverd, maar ik heb het pakket niet ontvangen. Wat nu?

Allereerst vervelend dat je het pakket niet hebt ontvangen. PostNL kan jouw pakket afgeleverd hebben bij de buren zonder een notitie achter te laten. Vraag daarom eerst bij de buren of zij het pakket hebben. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan direct contact met ons op. Wij nemen dan contact op met PostNL om te vragen naar meer informatie over de desbetreffende levering.

Mijn pakket is beschadigd, wat moet ik doen?

Indien je pakket beschadigd wordt aangeleverd, weiger dit pakket dan aan te nemen van de postbezorging. Neem vervolgens direct contact op met onze klantenservice. Een beschadigd pakket aannemen is op eigen risico.

Mijn bestelling is geannuleerd, maar het geld is wel van mijn rekening afgeschreven.

Je mag contact met ons opnemen, zodat wij de situatie kunnen bekijken. Je mag ons hierover een e-mail sturen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.

Bij Brandfield is de standaardverzending gratis voor bestellingen vanaf 50 euro met een bezorgadres in Nederland en België. Je kunt je pakket thuis laten bezorgen of bij een PostNL-punt. Bestel je op een werkdag vóór 22:00 uur of op zondag voor 22:00 uur, dan wordt jouw bestelling de volgende dag al bezorgd.

* De bezorgkosten zijn afhankelijk van het land van bestemming en de bezorgmethode. De verzendkosten worden berekend na de verrekening van eventuele korting als gevolg van acties, productkortingen of waardebonnen en kortingscodes.

** Dit is de geschatte levertijd na het versturen van de bestelling. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen.

Hieronder vind je alle informatie over bezorgmethoden, verzendkosten en bezorgmomenten.

Standaardverzending

Land Verzendkosten Dagen Verzender
Nederland €3,95 Vanaf €50,- Gratis -  1 dag (besteld op een
werkdag voor 22:00)
-  1-2 dagen (besteld in
het weekend voor 22:00)
PostNL
België €3,95
Vanaf €50,- Gratis
-  1 dag (besteld op een
werkdag voor 22:00)
-  1-2 dagen (besteld in
het weekend voor 22:00)
PostNL
Duitsland €3,95
Vanaf €50,- Gratis
1 - 3 werkdagen DHL
Binnen Europa (EU) €4,95
Vanaf €50,- Gratis (1)
2 - 5 werkdagen DHL/FedEx
Binnen Europa (Niet EU) €9,95 - €14,95 2 - 5 werkdagen DHL/FedEx
Rest van de wereld €9,95 - €39,95 5 - 7 werkdagen DHL/FedEx
 

*
(1) Voor de volgende landen is verzending van orders boven de €50 gratis: Frankrijk, Ierland, Italië, Luxemburg, Portugal, Spanje.

Overige bezorgmethoden

 
 

Bezorgmomenten

 

Nederland

 
Besteld voor 22:00 uur op: Eerste bezorgmogelijkheid
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag voor 22:00 uur Maandag
Zondag voor 22:00 uur Maandag
 
 

België

 
Besteld voor 22:00 uur op: Eerste bezorgmogelijkheid
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Maandag
Zondag Maandag
 

Afwijkende bezorgmomenten tijdens feestdagen

Voor, tijdens en na de feestdagen kunnen bezorgmomenten voor pakketten afwijken. Bekijk het overzicht van feestdagen voor afwijkende bezorgmomenten.

Uitzondering Wallonië

Op adressen in Wallonië worden door ons op zaterdag geen pakketten bezorgd. Hiervoor geldt dus: op vrijdag besteld voor 22:00 uur, maandag in huis.

Duitsland

Voor pakketten met een afleveradres in Duitsland kunnen wij geen exact bezorgmoment bepalen. De levertijd bedraagt 1 tot 3 werkdagen.

Rest van Europa

Voor pakketten met een afleveradres in de rest van Europa kunnen wij geen exact bezorgmoment bepalen. De levertijd bedraagt 2 tot 5 werkdagen.

 

Je pakket volgen

Wij verzenden onze pakketten met PostNL. Hiermee kunnen we de bezorging van jouw product zo goed mogelijk waarborgen.

Het is bij ons niet bekend op welke tijdstip de bezorger van PostNL jouw bestelling komt afleveren. Zodra wij het pakket aanbieden bij PostNL, ontvang je automatisch een e-mail met een trackingcode en link. Met deze code en link kun je jouw pakket volgen op de Track & Trace-pagina van de PostNL-website.

Pakket volgen op postnl.nl

Wanneer je niet thuis bent

Was je onverwacht niet thuis of heb je de bel niet gehoord? Vanaf 1 juli laat de bezorger geen kaartje meer achter in je brievenbus, maar word je digitaal geïnformeerd over je pakket.

Heb je nog vragen?

Neem contact op met de klantenservice.

Naar boven