Bestellen
Bekijk hier de meest gestelde vragen over bestellen:
Het bestelproces
- Ik zie geen bestelknop, maar ‘mail mij als er voorraad is’, wat betekent dit?
-
Helaas hebben wij op dit moment het gewenste artikel niet op voorraad. Je kan op de knop ‘mail mij als er voorraad is’ klikken en je e-mailadres achterlaten, zodat wij je per mail op de hoogte kunnen houden als het artikel weer te bestellen is.
- Het artikel is niet op voorraad, wanneer kan ik het artikel weer verwachten?
-
Wij kunnen je een indicatie geven. Je mag daarom contact met de klantenservice opnemen, zodat ze jou hierin verder kunnen adviseren.
- Waar verzilver ik een kortingscode?
-
Je kunt je kortingscode in de eerste stap van je winkelwagentje verzilveren bij "Verzilver je waardebon" in het vakje "Heb je een kortingscode?". Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt het bedrag in mindering gebracht op je aankoopbedrag. Tijdens het afrekenen kunt u één kortings- en/of actiecode per bestelling gebruiken.
- Waar verzilver ik een giftcard?
-
Je kunt je kortingscode in de eerste stap van je winkelwagentje verzilveren bij "Verzilver je waardebon" in het vakje "Heb je een gift card?". Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt het bedrag in mindering gebracht op je aankoopbedrag.
- Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?
-
Vervelend om te horen dat je kortingscode het niet doet. Controleer eerst of je alle hoofdletters en spaties goed hebt staan. Lukt het dan nog niet dan kan je contact met ons opnemen, zodat wij met je mee kunnen kijken wat er aan de hand is. Wacht in dat geval nog even met bestellen omdat we achteraf je kortingscode niet meer aan de bestelling kunnen toevoegen.
- Dien ik een account te hebben om een bestelling te plaatsen?
-
Dat is niet nodig. Je hebt de keuze om de bestelling te plaatsen met een account of als gast. Een account is gemakkelijker omdat jouw gegevens opgeslagen zijn en je sneller je bestelling kunt afronden.
- Betaal ik ook verzendkosten?
-
Wil je een bestelling plaatsen met een waarde onder de €50, dan betaal je €3,95 verzendkosten. Heeft je bestelling een waarde van boven de €50, dan nemen wij deze voor onze rekening
- Wat is het verschil tussen de premium (cadeau)verpakking en de luxe (cadeau)verpakking?
-
Je ontvangt bij een bestelling standaard de premiumverpakking. Zoals te zien op het plaatje is dat een leuke verpakking. Je kan uiteraard kiezen om jouw cadeau nog met wat extra style te laten bezorgen. Daarvoor hebben wij een luxe cadeauverpakking.
- Welke actievoorwaarden gelden er?
-
Je vindt hier alle actievoorwaarden: www.brandfield.nl/actie-voorwaarden.
Wijzigen/annuleren
- Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog iets wijzigen aan de bestelling?
-
Dit is niet mogelijk, vanwege onze snelle verwerkingsprocedure. Wanneer je bestelling is geplaatst, nemen wij deze direct in behandeling. Om deze reden is het niet mogelijk om iets te wijzigen aan de bestelling.
- Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling, het adres nog wijzigen?
-
Dit is helaas niet mogelijk, omdat we na ontvangst van jouw bestelling hier direct mee aan de slag gaan.
- Kan ik mijn bestelling annuleren?
-
Het is niet mogelijk om je bestelling te annuleren of wijzigen. Dit heeft te maken met onze snelle levering, waardoor wij jouw bestelling direct gaan verwerken zodra de bestelling bij ons is geplaatst. Je kunt je bestelling via de retourprocedure kosteloos terugsturen of je kunt je bestelling eventueel aan de deur weigeren. Wanneer wij je bestelling retour hebben verwerkt, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging.
- Ik heb een bestelling geplaatst en de afleverdatum is niet de volgende dag, kan ik deze wel annuleren?
-
Omdat wij jouw bestelling niet direct verwerken vanwege de afleverdatum, mag je contact met ons opnemen, zodat wij kunnen kijken wat we voor jou hierin kunnen betekenen.
Bestelling afronden
- Mijn bestelling blijft op de status ‘verwerken’ staan, wat te doen?
-
Je mag even contact met ons opnemen, zodat we even met je mee kunnen kijken naar de situatie. Dit kan namelijk verschillende redenen hebben.
- Ik heb de betaling niet afgerond, maar de bestelling staat nu wel op verwerken?
-
Zolang de betaling niet is afgerond, versturen wij geen bestelling. Je kan daarom een nieuwe bestelling plaatsen. Ons systeem zal de bestelling automatisch annuleren indien er geen betaling ontvangen is.
- Mijn bestelling is geannuleerd, maar het geld is wel van mijn rekening afgeschreven.
-
Je mag contact met ons opnemen, zodat wij de situatie kunnen bekijken. Je mag ons hierover een e-mail sturen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.
Bevestiging bestelling
- Ik heb nog geen bevestiging gekregen, is mijn bestelling wel gelukt?
-
Je kan de bevestiging van de bestelling ook ontvangen in je ongewenste map. Kijk daar dus eerst even. Indien je daar ook geen bevestiging hebt ontvangen, mag je contact met ons opnemen. Dan kijken we of de bestelling is gelukt of dat er wellicht een typefout is gemaakt in het e-mailadres.
- Ik heb nog geen verzendbevestiging ontvangen met een track en trace link, komt die nog?
-
Dit kan kloppen, want je ontvangt deze uiterlijk voor 23:30 uur in je inbox.